Blog SKMJ kena remove????? "This blog is in violation of Blogger's Terms of Service and is currently visible to authors only"

Ah sudah.. Pagi ni aku buka je blog SKMJ, kluar kat browse mengatakan blog skmj dah kena remove..


Kenapa pulak? blog ni kan tak selesai lagi proses setting? pelik betol aku... Setelah menggoogelkan diri beberapa ketika, aku dapat agak mungkin sistem blogger detect blog ni sebagai spam ataupun ada orang report blog ni sebagai spam.. ape2 je la...

ni email yang aku dapat..

Jadi, dengan bahasa Inggeris yang kucar kacir tu, aku pun hanto le email ke bloggerhelp@blogger.com mintak kepastian. Sambil-sambil tu aku klik kat butang 'APPEAL' dalam board blogger aku. Aku diminta memasukkan no telefon dan seterusnya satu no kod dihantar ke nombor telefon aku untuk dimasukkan kedalam ruangan "APPEAL" tersebut.

Dan setelah beberapa ketika.. tadaaaaaaa.....



Yippiii.. Yipppiiii.. Blog SKMJ dah kembali... hahaha....hampeh betol.. puasa2 ni kasi supprise kat aku plak blogger ni.. Fuh.lega rasa.. ade ke patut blog belum lagi buka sepenuhnya dah kena remove? tak patut.. tak patut..

~sunan~

Post a Comment

My Instagram

Copyright © SK Merchong Jaya-Setting in progress. Designed by OddThemes